Značka MHero patří pod křídla koncernu Dongfeng a je nováčkem na automobilové scéně. Jejím zaměřením jsou terénní elektromobily a plug-in hybridy typu EREV, které kombinují sílu elektromotoru s prodlužovačem dojezdu na bázi spalovacího motoru.
MHero 917 je impozantní SUV, které kombinuje ohromující výkon s robustní konstrukcí, komfortním interiérem a moderními technologiemi. Je to ideální auto pro ty, kteří hledají dobrodružství a chtějí zdolávat i ty nejnáročnější terény.
Design a exteriér
S rozměry 4 987 x 2 080 x 1 935 mm a rozvorem 2 950 mm nabízí prostorný interiér a komfortní jízdu. Impozantní rozměry MHero 917 podtrhují jeho sílu a robustnost. I díky svým rozměrům je MHero 917 připraven ke zdolání jakéhokoli terénu.
Pyšní se impozantním a moderním designem, který vyjadřuje jeho sílu a robustnost. Přední část je charakteristická mohutnou maskou chladiče s integrovanými LED světly a nárazníkem s ochranným krytem. Profil auta je zvýrazněn ostrými liniemi a výraznými blatníky, které dodávají autu svalnatý vzhled. Zadní část je vybavena vertikálními LED světly a integrovaným difuzorem.
Díky pneumatickému systému se světlá výška MHero 917 mění v rozmezí od 230 do 335 mm při čistě elektrickém pohonu a od 221 do 326 mm při hybridní variantě. Brzdový systém pro Dongfeng M-Hero dodala renomovaná společnost Brembo. Vpředu najdeme šestipístkové třmeny, které zaručují maximální brzdný výkon.
Po aktivaci terénního režimu M-Hero hravě zvládne překonávat vodní brody o hloubce až 900 mm a hravě si poradí is náročným terénem. Ve zvednuté poloze má přední nájezdový úhel 36,8 stupně, zadní 37,5 stupně a přechodový úhel 27,9 stupně.
V terénu jako doma
Disponuje bohatou výbavou pro zdolání i těch nejnáročnějších terénů. Kromě pohonu 4×4 je vybaven také řízením všech čtyř kol. Zadní kola se dají natočit v neobvykle velkém úhlu až 10,6 stupně, což umožňuje autu pohybovat se diagonálně. „krabím krokem“.
Překonávání překážek usnadňují elektronicky ovládané 100% uzávěrky předního a zadního diferenciálu. Nechybí ani virtuální 100% uzávěrka středového diferenciálu, která sladí otáčky kol přední a zadní nápravy.
MHero 917 si poradí is extrémními stoupáními do 100%, tedy se 45stupňovým úhlem. Při jízdě v terénu oceníte kamerový systém, který vám „zprůhlední“ podvozek a zobrazí, co se děje pod koly. V případě, že ani to nestačí, máte k dispozici čtyři tažná oka a za příplatek i elektrický naviják T-Max o tažné síle 5,6 tuny.
Interiér a komfort
MHero 917 se pyšní luxusním interiérem s bohatou výbavou. Světla jsou kompletně diodová a volant se pro vaše pohodlí nastavuje elektricky. Sedadla jsou čalouněna pravou kůží Nappa a pro dokonalý komfort jsou elektricky nastavitelná, vyhřívaná, ventilovaná a dokonce i masážní. Zvukový zážitek zajišťuje šestnáct reproduktorů Dynaudio Confidene. Dvouzónová klimatizace s antibakteriálními a antialergenními filtry se postará o příjemnou teplotu pro všechny pasažéry. Moderní technologie zastupuje head-up displej, hlasové ovládání či digitální klíče. Před řidičem se nachází 12,3palcový digitální přístrojový panel, uprostřed palubní desky je umístěna velká 15,6palcová dotyková obrazovka a svůj vlastní 12,3palcový displej má k dispozici i spolujezdec.
Pro pohodlné připojení a nabíjení poslouží Wi-Fi hotspot, pět konektorů USB a USB-C a dokonce i 220-voltová zásuvka o výkonu až 2,2 kW. Samozřejmostí je také bluetooth.
Tento model však nabízí mnohem víc, než jen standardní výbavu. Najdete v něm také elektricky výsuvné nášlapy pod prahy s diodovým osvětlením. Pro milovníky spalovacího motoru je k dispozici příplatkový simulovaný zvuk výfuku přes externí reproduktory. Na střešním nosiči s nosností 100 kg můžete mít namontovanou výkonnou 60wattovou diodovou rampu s dosahem až 400 metrů. A pro ty nejnáročnější je v seznamu originálního příslušenství k dispozici také elektrický dron Puzhou S400 s vlastním kamerovým systémem.
- Výkon elektrické verze (BEV) až 800kW a 1400Nm
- Výkon hybridní verze (REV) až 600kW a 1050Nm
- Regulovatelná výška vzduchového podvozku v rozmezí 230 – 335 mm
- 900mm brodivost – schopnost vozidla přejíždět přes hlubší vodu
- Crabwalk – až 10,6° natáčení zadní nápravy umožňuje natočení všech 4 kol stejným směrem
- 5 volitelných OFF-ROAD režimů (sníh, bláto, písek, kameny, brodění)
- uzávěrky mezinápravových diferenciálů (přední, střední, zadní) zajistí přechod terénem ve 45° stoupání.
- 540° parkovací kamery : 4 zaznamenávají pohyb kolem vozidla a 1 kamera zaznamenává okolí pod vozidlem
- 3 displeje infotainmentu:
digitální přístrojový panel s 12,3” obrazovkou před řidičem, 15,6” hlavní displej nad středovým tunelem a 12,3” displej infotainmentu před spolujezdcem
Galerie
Technické parametry
Výbava | BEV | REV |
---|---|---|
Motor | 4 E-Motor drive | 3 E-Motor drive +1 ICE |
Pohon | Inteligentní pohon 4 kol | Inteligentní pohon 4 kol |
Typ baterie | Ternárna-lithiová | Ternárna-lithiová |
Kapacita baterie (kWh) | 142,7 | 65,9 |
Max. výkon motoru (kW) | 800 | 600 |
Max. kroutící moment (Nm) | 1400 | 1050 |
Zrychlení z 0 na 100 km/h (s) | 4,2 | 6 |
Dojezd na el. pohon CLTC (km) | 505 | 200 |
Dojezd na komb. pohon CLTC (km) | 505 | 1026 |
DC Rychlonabíjení 30 – 80% (min) | 47 | 37 |
Rozměry délka x šířka x výška (mm) | 4987 x 2080 x 1935 | 4987 x 2080 x 1935 |
Rozvor(mm) | 2950 | 2950 |
Rozchod kol vpředu/vzadu(mm) | 1755/1755 | 1755/1755 |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 3293 | 3130 |
Světlá výška podvozku (mm) štandard/offroad pozice |
230/335 | 221/326 |
Rozpětí nastavování výšky podvozku (mm) |
150 (- 45 + 105) | 150 (- 45 + 105) |
Nájezdový úhel vpředu – štandard/offroad pozice |
31/36,8° | 31/36,8° |
Nájezdový úhel vzadu – štandard/offroad pozice |
31/37,5° | 31/37,5° |
Přejezdový úhel – štandard/offroad pozice |
19,7/27,9° | 19,7/27,9° |
Maximální brodivost (mm) | 900 | 900 |
Maximální úhel stoupání | 100% | 100% |
Minimální poloměr otáčení (m) | 5,1 | 5,1 |
Velikost palivové nádrže (l) | – | 84 |
Počet míst k sezení | 5 (2+3) | 5 (2+3) |
*Zobrazení vozidel na fotografiích a grafikách má ilustrační charakter a může se lišit od reálného provedení vozidla v závislosti např. od výbavového stupně, nebo verze vozidla.