Elektrický off-road, který posouvá hranice možného

MHERO 917

Ceník / specifikace

Testovací jízda

Technické parametry

Galerie

Značka MHero patří pod křídla koncernu Dongfeng a je nováčkem na automobilové scéně. Jejím zaměřením jsou terénní elektromobily a plug-in hybridy typu EREV, které kombinují sílu elektromotoru s prodlužovačem dojezdu na bázi spalovacího motoru.

MHero 917 je impozantní SUV, které kombinuje ohromující výkon s robustní konstrukcí, komfortním interiérem a moderními technologiemi. Je to ideální auto pro ty, kteří hledají dobrodružství a chtějí zdolávat i ty nejnáročnější terény.

Design a exteriér

S rozměry 4 987 x 2 080 x 1 935 mm a rozvorem 2 950 mm nabízí prostorný interiér a komfortní jízdu. Impozantní rozměry MHero 917 podtrhují jeho sílu a robustnost. I díky svým rozměrům je MHero 917 připraven ke zdolání jakéhokoli terénu.

Pyšní se impozantním a moderním designem, který vyjadřuje jeho sílu a robustnost. Přední část je charakteristická mohutnou maskou chladiče s integrovanými LED světly a nárazníkem s ochranným krytem. Profil auta je zvýrazněn ostrými liniemi a výraznými blatníky, které dodávají autu svalnatý vzhled. Zadní část je vybavena vertikálními LED světly a integrovaným difuzorem.

Díky pneumatickému systému se světlá výška MHero 917 mění v rozmezí od 230 do 335 mm při čistě elektrickém pohonu a od 221 do 326 mm při hybridní variantě. Brzdový systém pro Dongfeng M-Hero dodala renomovaná společnost Brembo. Vpředu najdeme šestipístkové třmeny, které zaručují maximální brzdný výkon.

Po aktivaci terénního režimu M-Hero hravě zvládne překonávat vodní brody o hloubce až 900 mm a hravě si poradí is náročným terénem. Ve zvednuté poloze má přední nájezdový úhel 36,8 stupně, zadní 37,5 stupně a přechodový úhel 27,9 stupně.

V terénu jako doma

Disponuje bohatou výbavou pro zdolání i těch nejnáročnějších terénů. Kromě pohonu 4×4 je vybaven také řízením všech čtyř kol. Zadní kola se dají natočit v neobvykle velkém úhlu až 10,6 stupně, což umožňuje autu pohybovat se diagonálně. „krabím krokem“.

Překonávání překážek usnadňují elektronicky ovládané 100% uzávěrky předního a zadního diferenciálu. Nechybí ani virtuální 100% uzávěrka středového diferenciálu, která sladí otáčky kol přední a zadní nápravy.

MHero 917 si poradí is extrémními stoupáními do 100%, tedy se 45stupňovým úhlem. Při jízdě v terénu oceníte kamerový systém, který vám „zprůhlední“ podvozek a zobrazí, co se děje pod koly. V případě, že ani to nestačí, máte k dispozici čtyři tažná oka a za příplatek i elektrický naviják T-Max o tažné síle 5,6 tuny.

Interiér a komfort

MHero 917 se pyšní luxusním interiérem s bohatou výbavou. Světla jsou kompletně diodová a volant se pro vaše pohodlí nastavuje elektricky. Sedadla jsou čalouněna pravou kůží Nappa a pro dokonalý komfort jsou elektricky nastavitelná, vyhřívaná, ventilovaná a dokonce i masážní. Zvukový zážitek zajišťuje šestnáct reproduktorů Dynaudio Confidene. Dvouzónová klimatizace s antibakteriálními a antialergenními filtry se postará o příjemnou teplotu pro všechny pasažéry. Moderní technologie zastupuje head-up displej, hlasové ovládání či digitální klíče. Před řidičem se nachází 12,3palcový digitální přístrojový panel, uprostřed palubní desky je umístěna velká 15,6palcová dotyková obrazovka a svůj vlastní 12,3palcový displej má k dispozici i spolujezdec.

Pro pohodlné připojení a nabíjení poslouží Wi-Fi hotspot, pět konektorů USB a USB-C a dokonce i 220-voltová zásuvka o výkonu až 2,2 kW. Samozřejmostí je také bluetooth.

Tento model však nabízí mnohem víc, než jen standardní výbavu. Najdete v něm také elektricky výsuvné nášlapy pod prahy s diodovým osvětlením. Pro milovníky spalovacího motoru je k dispozici příplatkový simulovaný zvuk výfuku přes externí reproduktory. Na střešním nosiči s nosností 100 kg můžete mít namontovanou výkonnou 60wattovou diodovou rampu s dosahem až 400 metrů. A pro ty nejnáročnější je v seznamu originálního příslušenství k dispozici také elektrický dron Puzhou S400 s vlastním kamerovým systémem.

  • Výkon elektrické verze (BEV) až 800kW a 1400Nm
  • Výkon hybridní verze (REV) až 600kW a 1050Nm
  • Regulovatelná výška vzduchového podvozku v rozmezí 230 – 335 mm
  • 900mm brodivost – schopnost vozidla přejíždět přes hlubší vodu
  • Crabwalk – až 10,6° natáčení zadní nápravy umožňuje natočení všech 4 kol stejným směrem
  • 5 volitelných OFF-ROAD režimů (sníh, bláto, písek, kameny, brodění)
  • uzávěrky mezinápravových diferenciálů (přední, střední, zadní) zajistí přechod terénem ve 45° stoupání.
  • 540° parkovací kamery : 4 zaznamenávají pohyb kolem vozidla a 1 kamera zaznamenává okolí pod vozidlem
  • 3 displeje infotainmentu:
    digitální přístrojový panel s 12,3” obrazovkou před řidičem, 15,6” hlavní displej nad středovým tunelem a 12,3” displej infotainmentu před spolujezdcem

Galerie

Technické parametry

Výbava BEV REV
Motor 4 E-Motor drive 3 E-Motor drive +1 ICE
Pohon Inteligentní pohon 4 kol Inteligentní pohon 4 kol
Typ baterie Ternárna-lithiová Ternárna-lithiová
Kapacita baterie (kWh) 142,7 65,9
Max. výkon motoru (kW) 800 600
Max. kroutící moment (Nm) 1400 1050
Zrychlení z 0 na 100 km/h (s) 4,2 6
Dojezd na el. pohon CLTC (km) 505 200
Dojezd na komb. pohon CLTC (km) 505 1026
DC Rychlonabíjení 30 – 80% (min) 47 37
Rozměry délka x šířka x výška (mm) 4987 x 2080 x 1935 4987 x 2080 x 1935
Rozvor(mm) 2950 2950
Rozchod kol vpředu/vzadu(mm) 1755/1755 1755/1755
Pohotovostní hmotnost (kg) 3293 3130
Světlá výška podvozku (mm)
štandard/offroad pozice
230/335 221/326
Rozpětí nastavování výšky
podvozku (mm)
150 (- 45 + 105) 150 (- 45 + 105)
Nájezdový úhel vpředu –
štandard/offroad pozice
31/36,8° 31/36,8°
Nájezdový úhel vzadu –
štandard/offroad pozice
31/37,5° 31/37,5°
Přejezdový úhel – štandard/offroad
pozice
19,7/27,9° 19,7/27,9°
Maximální brodivost (mm) 900 900
Maximální úhel stoupání 100% 100%
Minimální poloměr otáčení (m) 5,1  5,1
Velikost palivové nádrže (l) 84
Počet míst k sezení 5 (2+3) 5 (2+3)

*Zobrazení vozidel na fotografiích a grafikách má ilustrační charakter a může se lišit od reálného provedení vozidla v závislosti např. od výbavového stupně, nebo verze vozidla.